Wie wij zijn

SYNDLE is specialist in het realiseren van gastvrije organisaties, het trainen en opleiden en het ontwikkelen en implementeren van eet & drink concepten. Bij het verwezenlijken van de ultieme beleving gebruiken we de Mood Maker Aanpak. Deze biedt oplossingen en tools om de organisatiecultuur gastvrijer te maken en ook om bij elke medewerker van de organisatie het gastheerschap naar boven te brengen. Bij het realiseren van gastvrije concepten gaat gastvrijheid hand in hand met het veranderen van werkprocessen en de fysieke omgeving. Dat komt goed tot zijn recht bij het creëren van gastgerichte eet & drink concepten. Een modern bedrijfsrestaurant, maaltijd beleving in een ziekenhuis of op woongroepen? Voor SYNDLE kent de wereld van eten, drinken en gastvrijheid geen geheimen. Maar ook op onder andere ontvangstconcepten, wachtruimten, klantcontactcentra heeft SYNDLE een visie en oplossingen.

De aanpak van SYNDLE kenmerkt zich in ons vier fasen model: ontrafelen, bouwen, ontwikkelen en borgen. We willen de organisatie waar we voor werken en het vraagstuk echt begrijpen om vervolgens samen te bedenken welke oplossingen echt werken.

 

“We koppelen de wereld van wetenschap aan de praktijk. ”

 

We doen mee op de werkvloer om er voor te zorgen dat er echt resultaten geboekt worden en borgen deze.

Al deze inspanningen zijn erop gericht dat de gasten, bezoekers, medewerkers van jouw organisatie de optimale beleving krijgen. Wij zijn pas tevreden als zij, jullie gasten, tevreden zijn.

 

Onze filosofie

Moodmaker

Elke organisatie heeft bezoekers, voor hen is iedere medewerker een gastheer. Dus daardoor IS iedere medewerker gastheer. Gastheerschap is daarmee de competentie van de toekomst. Uitgangspunt van de Mood Maker filosofie is dat de veranderkracht in iedere organisatie aanwezig is. Door te focussen op de energie in de organisatie brengen wij deze, samen met u, in beweging.

In elke organisatie werken toppers met gevoel voor gastheerschap. Door deze, met positieve energie, aandacht te geven en te ont-wikkelen worden het Mood Makers die de rest van de organisatie mee krijgen.

De volledige uitwerking van de Mood Maker Filosofie kunt u lezen in ons boek Mood Maker – het ontwikkelen van gastvrije organisaties (Boom, 2017)