Jose Sibon – Manager Zorgfacilities

De oorspronkelijke taak van SYNDLE was de voedingsassistenten op te leiden omdat hun functie ging veranderen in facilitair zorgmedewerker. We hadden als eis aan die nieuwe functie gesteld dat iedereen de opleiding, Facilitair Medewerker Zorg niveau 2 gevolgd moest hebben. Een enorm opleidingstraject en alle medewerkers hebben het diploma gehaald, dat is een grote prestatie van SYNDLE en de medewerkers!

“Wat ik de allergrootste toegevoegde waarde vind is dat het een kleine partij is die een enorme flexibiliteit heeft.”

Vanuit die flexibiliteit kan SYNDLE heel snel kan inspringen op de vraag en behoefte van de klant waardoor ze echt maatwerk kunnen leveren. SYNDLE zelf is klein, maar het netwerk van SYNDLE is enorm groot, alsmede het enorme vat aan kennis, ervaring en best practices.

De inzet van Saksia als interim coördinator was denk ik met stipt het voorbeeld hoe SYNDLE op korte termijn kan schakelen en kan voldoen aan de vraag ban een klant. Wij hadden behoefte aan een coördinator, echt ad hoc in een crisissituatie. Saskia kon daar toen ingeschoten worden, wat in de eerste periode voor heel veel stabiliteit zorgde. Naast extra handjes die we nodig hadden, bracht het ook stabiliteit en ondersteuning voor de  bestaande organisatie en de enige andere coördinator. Wat Saskia meebracht was een enorme flair en veel oog voor gastvrijheid en een ambitie om en stabiliteit te creëren en ook een stapje meer te willen doen voor onze medewerkers.

“Flexibiliteit zie ik dan ook als de grootste kracht van SYNDLE.”

SYNDLE is een kleine organisatie die heel snel kan inspringen op de vragen vanuit de markt. Dat doen ze op een heel klantgerichte manier en stralen ook echt uit waarin ze opleiden: gastvrijheid, klantgerichtheid en service gerichtheid. Dat zijn ze zelf ook in woord en daad. Daar is de hele organisatie van doordrenkt, echt heel gaaf!