Elly Baak – Hoofd Voeding LUMC

We hebben een heel scholingstraject opgezet om te kijken wat we deden, waarom we dat deden en of we dat gastvrij vonden. Dat is een hele onderneming geweest, want we zaten in een ontwikkeling van voedingsassistent naar servicemedewerker. Dus het was allemaal best wel veel. Maar het heeft wel meegeholpen om iedereen weer met de neus dezelfde kant op te krijgen en ervoor te zorgen dat iedereen weer de juiste instelling heeft gekregen.

SYNDLE is erg origineel, betrokken en individueel gericht waardoor gesprekken en trainingen echt impact hebben. Dat persoonlijke karakter is heel sterk van SYNDLE. In communicatie zijn ze sterk, ze weten te prikkelen en weten ze mensen echt mee te krijgen.

“We wilden in de organisatie gastvrijheid op de kaart zetten en werken aan vakmanschap. SYNDLE heeft daar veel in betekent: ze begrijpen waar het over gaat, ze kennen het vakgebied en hebben veel kennis.”

SYNDLE heeft daar veel in betekent: leuke docenten die begrijpen waar het over gaat, ze kennen het vakgebied en de kennis. Ook goed in de groep, dat vind ik altijd heel belangrijk. Dat de docenten een klik hebben met de groep. Dit soort projecten hebben ze binnen het hele LUMC gedaan. Ook klantenreizen die gebruikt worden om dingen te analyseren.

SYNDLE is heel erg betrokken, met name omdat het allemaal heel individueel is. De contacten hebben best wel impact. Maar ook met mij gewoon goed sparren over wat willen we nou. Er was altijd een goede evaluatie na de lessen om te kijken wat gebeurt er nu en wat speelt er. Omdat we ook in een veranderende organisatie zaten, gaan mensen dit soort dingen ook gebruiken als uitlaatklep. Dit was buiten de hospitality om maar heel goed voor ons om te weten wat het doet met de mensen. Dat persoonlijke karakter is heel sterk van SYNDLE. In die communicatie zijn ze sterk en weten ze mensen mee te krijgen. Voor mij waren het originele dingen die ik gezien heb. Ze weten personeel te prikkelen en ik denk dat dat heel belangrijk is.